V případě, kdy klient spěchá na peníze a potřebuje je opravdu rychle – např. do dvou nebo do 7 dnů, snažíme se tomu přizpůsobit i naše procesy a vše zrychlit tak, aby např. za zmíněné 2 dny měl klient peníze opravdu na účtu.
Proces je takový, že se s klientem spojí náš převodce/právník, který navrhne znění kupní smlouvy a zašle klientovi k připomínkování. Zároveň s tím žádá předovce klienta o dodání několika dílčích podkladů, které potřebuje nejen k vyhotovení smlouvy. Například to může být prohlášení od družstva o aktuální výši nesplacené anuity apod. V momentě, kdy se obě strany shodnou na podobě kupní smlouvy a na případných podmínkách čerpání peněz (např. dodání nějaké bezdlužnosti apod.), zasílá převodce finální znění smlouvy regionálnímu specialistovi a ten se domlouvá s klientem na termínu podpisu smlouvy.
Čerpání peněz potom probíhá obratem na základě podepsané kupní smlouvy a na základě vloženého návrhu na vklad do katastru nemovitostí. Jinými slovy, peníze jsou odeslány ještě týž den, kdy dojde prokazatelně k vložení návrhu do katastru a kdy je zároveň podepsána kupní smlouva.